Jak pobrać zamówione pliki?

Po opłaceniu zamówienia otrzymują Państwo wiadomość email, w której znajduje się podsumowanie zamówienia oraz linki umożliwiające pobranie plików. Należy w nie kliknąć, a proces pobierania powinien uruchomić się automatycznie.

Dlaczego nie mogę pobrać plików?

Nasze pomoce logopedyczne przesyłamy w formacie pdf, który umożliwia wyświetlenie pliku na różnych urządzeniach. Do poprawnego wyświetlania zwartości pliku potrzebny jest program umożliwiający odczyt formatu pdf np. przeglądarka internetowa. Jeśli po kliknięciu w link zamieszczony w wiadomości email nie uruchamia się proces pobierania, konieczne jest sprawdzenie ustawień bezpieczeństwa w swojej przeglądarce internetowej oraz komputerze. Warto spróbować również wykonać pobranie pliku za pośrednictwem innej przeglądarki/urządzenia. W razie problemów prosimy o kontakt email: mowikowo.logopeda@gmail.com.

Dlaczego nie otrzymałem wiadomości email z zamówieniem?

W przypadku płatności natychmiastowych zamówienie zostaje wysłane automatycznie po wykonaniu płatności. Jeśli wybierzesz opcje płatności przelewem tradycyjnym zamówienie wysyłane jest po zaksięgowaniu płatności. Wiadomość może również trafić do SPAMU lub poza folder główny danej poczty internetowej, dlatego warto w pierwszej kolejności przeszukać swoją pocztę. W razie problemów prosimy o kontakt email: mowikowo.logopeda@gmail.com.